BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday 2 October 2011

kacau bilau

really2 sangat banget terlalu kacau bilau perasaan sekarang.. sangat tertekan.. dengan perasaan yang dipendam.. dengan situasi yang dialami.. rasa  nak jerit kuat2.. tapi x membawa apa2 makna pun. dengan miserable life ku sekarang.. dengan orang yang sentiasa complain.. dengan berhadapan situasi yang sangat2 arghhhh..
kacau bilau 1 :   my love n me : dalam kita berpasangan, perlu ada sikap saling terima.. kira tek give n take la.. tapi bila aku sentiasa d complain, disuruh ubah perangai.. apa lagi yang tinggal kat aku?? kalau aku da kekurangan, pasaangan aku lah kiranya lengkapkan kekurangan aku.. dan juga sebaliknya.. bukannya keep asking me, ubah diri.. perbaiki diri.. memang perangai aku mcm ya.. terimak la. cam ku terimak kekurangannya. ok.. aku terima untuk perbaiki diri. sekarang tok, less talking, msging, xda lovey dovey, xda jumpa2 gik. xda ucapan love2, mis2. ya yang terbaik. mok x mok.. terima jak lah. sekarang tok.. sangat terseksa bila jadi bukan diri sendiri. sentiasa cari alasan untuk xda masa dengan nya. tapi, ya yang nya mok.. bagik jak la.. mungkin dah sampai saatnya aku ekot kata nya.

kacau bilau 2: my mamak n me: well memang lah x bgs padah2 hal mamak tok.. tapi ku perlu lepaskan sesuatu.. my mamak.. erghh.. well she's my lovely mum.. but she keep complain in  every thing i've done.. mum.... just take it ok..  just take it.. ya cara anak mu membuat kerja.. just help me..

kacau bilau 3: my abg, yan, n adk2 lelaki .: i not ur maid. just respect others n urself. jangan terlalu senang dan bergantung kepada org2 perempuan. aku ada keja lain juak..

kacau bilau 4: my situation: rutin harian ku adalah sama dan membosankan. thanxs to syarmimi n normasheeda.. kadang2 rutinku berubah.. kadang2 ku perlukan ruang untuk sendiri.. n please.. seseorang tolong aku.. agak tertekan bah dengan rutin semua ya. pergi dan balik 2 jam. balik rumah.. rumah mcm tongkang pecah.. memang ya kerja perempuan.. but still. give me a break.. biar ku bernafas dgn lama.. x tertekan gilak. balik dari kuliah, penat gilak.. tension dlm perjalan, terus kemas umah, bsh barang, pinggan mangkuk, msk.. mmg dah keja.. tapi mun sentiasa d komplen, d marah sebab lambat or lupak, or setiap yang kita buat x dihargai.. agak marah la.. baruk 10 minit kemas, dah mcm apa gik dah.. x byk yang perlu d tolong.. tolong berdikari n hormat org yang berik keselesaan ngn kita.
ada masa, kita terima.. ada masa kita x puas hati.. di sini lah saya berbicara

0 comments: