BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday 21 March 2011

my first praktikum

hari ini.. saya telah pg praktikum.. wahh.. sa nebes pun ada.. memandangkan saya akan menunggang moto.. so, saya telah bersedia dr segi mental n fizikal.. payung !!! set.. baju ujan!! set.. hoho.. lepa jepun!!! set.. plastik!!(k kaber bg belakang) set!! setelah semuanya sedia,, maka berangkatlah saya pg ke sekolah...on da way mok g solah.. ujan ler pulak.. malas nk pakae baju ujan baru.. ku redahi jak ujan.. whahaha.. memandangkan jalan licin..xpat mbak laju2.. huhuh.. but.. ku teruskan perjalanan.. datang je kt solah.. warghhh!! sejuk juak... masuk gik bilik pemulihan.. wahhh.. sot sungguh kesejukkannya.. bilit nak 2 bay.. ekon pun 2 juak.. tak giler ke tuh (dipetik dari kata2 en hajiman)...mok kuar g kantin,, xberani ler pulak.. our guru pembimbing nampak sangat tegas menegas.. uishhh.. nebes u.. masa i wak lim jumpa nya.. anyway.. xtahan sejuk.. mok xmok g jak la kantin.. wuhahahha.. best solah tok.. guru n staff baik2 belaka.. so far lah.. best2.. my tanggan n kaki sudah gatal2 n merah2 natijah dari kesejukkan ekon tersebut.. asa ternyahhidrat ler pulak.. hik2.. :P hari tok xda byk keja coz.. asal jak we all nk minta apa2.. pihak pengurusan akan cakap.. "its ok nanti kami bagi.. print n photostate sekali" wah.. our guru pembimbing oso baik hati memerint kan byk hal2 kepada kami.. thnxs cikgu.. esok.. i nak bawak bekal.. saya sukerr!!! hehehe.. makan!!! ok.. that all for today..

0 comments: